Fan måndag i möra :(

Som ni kanske vet så är inte måndagar någon bra dag för mej och jag vet inte varför I hate mondays men så är det :(  Det finns inget bra med den dagen så om jag kunde så skulle jag ta bort den helt från min vecka ;P men det funkar ju inte så jag får leva med dom........blääääääääääääääää :(

Imorgon så är det väl meningen att jag ska till lokalen men ska försöka övertala Anna att vi handlar på f.m och sen ska vi till Hagfors efter lunch tror jag, det är hon som har kollen på detta med Hagfors så det får jag väl höra om till möran :/

Felicia åkte hem idag och hon hade hoppats på att få kolla in nya bostaden när hon var här denna helgen men tyvärr så gick det inte så nästa gång hon dyker upp så hoppas jag på att vi flyttar in <3

Är något irriterad på min dator ikväll, den vill inte göra det som jag vill så nu lägger jag av med bloggandet och kryper till kojs så vi hörs i möra gött fölk <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0