Kyligt igen.


Jag far omkring som en trasa efter Telma nu när det e kallare ute, snabbt ska hon in igen ;)
Har tänt i kakelugnen nu på möran så djur & kids inte ska frysa frysa ;P
En annan som e viking fryser ju aldrig ;D

Nu så ska det bli sänga igen å läsa lite sen tänkte jag FÖRSÖKA röja för Felicia kommer i möra.
Emmy håller på att tvätta åt mej ängeln <3  en aning mycke tvätt är det :/
Slö, slapp, likgiltig, det e jag det!!!!!!!!

Fasen va illamående jag blir av första ciggen på möran, inge gött alls!
Kanske det e medicinen som verkar :/
Så illamående som jag e idag så illa har det inte varit förut :(

Ha en skön söndag vänner <3
E lite vilsen på dagarna efter alla helger ;P
så jag fick kolla kalendern :)




Kanske, om en stund eller i möra :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0