attans va veckera går fort.........



Om två dagar e det en vecka sen Elias döptes <3
Plutten, saknar honom så :/

Nu ska jag klaga lite igen.........
Soc har ej betalat ut full norm till mej så jag har inte kunnat betala något på min hyra, skrivit två mail till min handläggare under veckan som gått och hon har inte svarat, shit vilken dålig stil tycker jag.
Å när man ringt dit så e männischa ute på tjänste ärende :((
Återkommer på måndag, bläääääääääääää säger jag bara!!!!!!!!!

Jag har bett min ängel till gode man att betala alla räkningar med de pengar jag fått och det är pengarna som ska vara till mat, umgänge med Felicia, facket å så var det något mer........
jo elen å fjärrvärmen var det nog!

Jag kommer att få leva på den mat jag har i frysen, behöver jag något handlat så får jag väl plocka pant eller nôe, kanske kräva in g:a skulder jag har på byn som e mellan 10-20 år g:a
Ingen risk att jag fixar det, för de som e skyldiga mej pengar tycker nog att det e preskiberat vid detta laget :/

Trött på att hela tiden ha nära te gråten om dagera, visst jag har själv valt mitt liv men jag känner mej väldigt ensam m.m. Jag har Telma å kattera så det går ingen nöd på mej så men det fattas nôe i mitt liv :/
Ingen ny karl vill jag ha heller för bränt barn passar sej jävligt noga och nu har jag varit utan i ca 7 år å det e gött men det skulle kanske vara trevligt med "riktiga" vänner som inte utnyttjar mej.
Det e den största orsaken te varför jag isolerar mej.
Jag kan inte säga nej till fôlk!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0