får sluta läsa vissa bloggar :`(





Kommentarer
Postat av: felicia johansson

Du ska inte ta illa upp på det senaste inlägget! Jag vet att du är extra känslig och så, jag menar inte alls att trycka ner på dig. Men du vet väl hur verkligheten ser ut? Du vet väl att du har varit min idol ända sedan ja föddes? Du och jag har alltid haft ett band, jag har alltid kunnat prata med dig om precis allt, vem var det som blev med mig till sjukhuset i karlstad och fanns där när allt var skit? Vem har jag alltid pratat min bekymmer med, vem är det jag alltid ringt när jag har varit ledsen? Svaret på de frågorna är du mamma, det är alltid dig jag vänder mig till. Du har varit den som stöttat mig igenom dessa åren. Det jag menar med pappas hjälpande hand är att han fått mig att se ett steg längre, se mina möjligheter, lägga ner mig i skolan och göra dig och de andra omkring mig stolta! Du vet själv att jag alltid har haft svårt för att prata med honom pga den situationen som är här.. Men med dig har det aldrig varit svårt på något sätt. Vi känner varann så himla väl. Vi i stort sett aldrig bråkat, haft dom där grälen om vad som är rätt och fel. Du är min klippa mamma, jag älskar dig så himla mycket. Du får inte ta saker på fel sätt, eller tro att du är en dålig mamma. Du har gett oss lite av en fri uppfostran kan man kalla det, men du har alltid funnits där när vi har behövt dig som mest. Eller hur stämmer det när du tänker efter? :)



Nu tror jag du förstår va jag menar, älskar dig mammi <3

2011-03-06 @ 14:47:47
URL: http://vemsachoklad.devote.se
Postat av: mamma

Tjuter som en gris nu vännen :`(

Älskar er ungar över allt annat, skiter t.o.m i mej själv och har "nästan" alltid gjort det.

Mina dumma val här i livet önskar jag inte hade hänt, men kan bara säga men jag har alltid varit snäll och blivit utnyttjad tyvärr och sprungit på idioter. Ja inte din pappa e med i mina misstag för vi bråkade aldrig va jag kan minnas.

Vet inte om jag kan säga misstag för jag har tre goa onger iaf <3

Som sagt va så tjuter jag just nu så jag ser ittnô va jag skriver.

Puss & Kram

2011-03-06 @ 15:01:51
URL: http://telma.blogg.se/
Postat av: felicia johansson

:) Det finns alltid en framtid, och man kan forma den hur man vill. Hur vill du att din framtid ska se ut? Du kan bara göra allt bättre!



Puss på dig mamma, jag saknar dig varje dag <3

2011-03-07 @ 19:00:20
URL: http://vemsachoklad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0