hur ska man orka allt!



Känner mej helt utstött :(
Der är väl mitt dåliga själv förteoende som spökar :/

Har varit till HSB idag igen, fyllt i en ansökan om lägenhet till den 1:a maj.
Emmys Jocke blir borgensman åt mej <3
Min Anna berättade för sin mamma vad som hände på kommunen igår och hon blev väldigt bestört av soc hantering av mej.
T.o.m hon tänkte ställa sej som borgenär till mej fast vi bara träffats en gång, goa människa <3

Har beställt Torsby bladet idag, tänkte kolla om det fanns någon liten stuga i skogen till mej.
Om inte så kommer jag att annonsera efter ett litet rött torp i närheten av de som har lite empati eller vad det nu heter.
Nackdelen är att jag inte kommer att ha kom.psyk som hjälp.

Ha det gôtt vänner <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0