idag så blir jag ensam!




Emmy & Elias ska åka till Elias farmor uppe i Edebäck å sen så ska dom sova över hos Tina i natt för Emmy ska passa Melvin i môra <3

I går var en jobbig dag för både mej å Felicia, hon har så många funderingar om mej varför jag inte gör saker som hör vardagen till och jag kan inte svara nôe annat än att jag mår skit dåligt så det blev en kram där vi bägge fick en tår i ögat :/
Tyvärr så känner jag att mitt mående snart slår i bôtt och jag vill absolut inte det!

Jag vill leva ett normalt liv med lite vänner men jag har inga "VÄNNER".
Grämer mej för denna flytt men mina goa ungar har packat det mesta nu <3
Här nere iaf.

I môrra så kommer det stora kavalleriet, Kjell å hans kusin <3
Dom enda vänner jag har <3
Men tyvärr så bor dom får långt bort :/
Kommer att be dom plocka ihop uppe på vinden för där e alla lådor som stått packade blivit genom sökta etter nôe så kaoset e totalt ;p

På tisdag kommer visst Martin hem oxå <3

ÄLSKAR ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0