något skits!!!!!








Goa ungar som håller på att packar mina saker <3
Älskar dom så môe <3<3




Men känner mej som en skit stövel för jag vill inte vara med :(
Tvångs flyttas e ingen höjdare men vad har jag för val, dom val jag gjort har varit egoistiska och inte bättrar det på ångesten :/

Förstår Emmy så väl, hon har Elias, hon tvättar, diskar , packar, lagar mat å allt annat som "JAG" borde göra :/
Hon känner sej trött å så känns det som om hon springer i vägga snart å det vill jag inte, ska prata lite med henne sen å höra öm hon inte ska åka hem ist för att ta hand om sin apatiska mamma.

På måndag så dyker det tunga kavaleriet upp, Kjell + kusin Ronni.
Det e samma sak där, dom kommer å hjälper till å stöttar mej i min kris situation <3


Allt känns fel för mina ungar ska väl inte ta vara på sin mamma innan jag fått bekräftat att jag e dement ^^


Ha det gött vänner <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0