ny vecka igen!




Jag SKA komma i duschen idag, att ett mående kan göra en så äckel päckel, ÄCKLIGT!!!!!
Skulle jag säga här på bloggen när jag duscha sist så skulle ni trilla av stolen :(
Men det e mening att jag ska ner på centrum idag så det finns ingen återvändo.
Måste göra ett gôtt intryck på männischa jag ska möta, hämta blankett å ansöka om annat boende nere på centrum, FAN VA JOBBIGT!!!
Bara jag tänker på att bo i dessa hus vid bolaget så börjar jag grina :`(

Igår hade jag en riktig lipsillar dag som slutade med att prästen ringde å pratade med mej, det e gôtt att man har fôlk runt sej som bryr sej om en <3 (fast han kom inte med semlan som han lovade ;)
Ska försöka komma ihåg lite viktiga saker nu på môran, ringa öppen vården m.m

Min natt har varit riktigt nice, sömnlös, halsbränna å spytt galla, mumsigt värre eller hur :(

Har varit lite ful här på môran med att skickat vidare lite mail som jag ej fått svar på från kommunen så nu har hennes chef fått samma mail så får ja väl se om det händer nôtt.

Nu hôpp in i duschen å ni därute får ha en bra dag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0