nytt boende!




Har fått en lägenhet på Sunnmans, andra våningen och jag hoppas att detta verkligen blir bra.
Känns lite olustigt att behöva flytta men jag vet ju att så länge jag går på soc så får jag räkna med deras hyres normer.
Hoppas att det kommer nôe besked från FK nån gång så jag vet ifa jag får tebax sjukersättningen.

Kommer under veckan att annonsera i Torsby bladet å se om det står nått tomt torp i Månäs oxå, min "enda" riktiga vän bor där och jag vill ut i skogen isf en trång lägenhet :/

Ha det gôtt vänner <3



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det blir väl bättre än den andra lägenheten som var på G iaf o skapligt rymlig är den också. Jag stormtrivdes när jag bodde där. Och så en lite bit undan smeten. Kram

2011-03-21 @ 17:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0