ovissheten blir mitt fall :/



Visst e jag galen men nu börjar det bli så inni helvetes jobbigt :(

Inte har jag fattat att kommunen haft en lägenhet till mej redan till 1:a mars :/
Jag har suttit där på möten med min ängel till gode man och inte hört ett enda ord om detta under dec, jan å feb.
Och nu får jag lida för detta misstag :(
Varför inte sagt som så till mej på möterna att nu går vi å kollar lägenhet åt dej Sandra så jag förstått att nu e det så!!!!!!!!!
Nej allt har hängt på mej som inte ens kan ta vara på mej själv å göra saker som en normal människa gör varje dag, laga mat, diska, tvätta, städa å så får vi inte glömma DUSCHEN!!!

Har ringt till VC för en litta stônn sen för att kolla hur långt dom kommit i min utredning av skallen, dom har fått mail från min läkare i Hagfors och till veckan så hoppas jag på att dom startar upp med en utredning.
Till å börja med så ska dom göra MMT, ett demens test å sen utgår man från det.



En låååååååååååååååång pust blev det nu :/







Kommentarer
Postat av: Christina

Du har vetat hela tiden att du skulle flytta så fort som möjligt och senast den första maj. Du har själv satt ut annonser om att hyra hus för att du inte velat ha den lägenhet som kommunen anvisat dig, så skyll inte på någon annan. Var lite självkritisk någon gång!!!

2011-03-12 @ 22:19:08
Postat av: sandra

Vilken jävla lägenhet, dom har pratat om lägenhet men att de haft någon till mej har jag ju inte fattat. Mitt liv består av en massa post it lappar överallt med saker jag ska komma ihåg och inte står det på nôn av de att soc å jag ska gå å kolla på en ny lya.

1:a maj e det väl inte som gäller heller, så som jag fattar så ska jag vara ute här till sista denna månad??? Jag skyller väl inte på nôn annan, det jag skriver e att jag inte fattar vad som händer å så skyller jag på mina två hjärn celler!!!!

2011-03-13 @ 11:54:45
URL: http://telma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0