sôve som en stock nu på môran.



En natt med sån jävla värk i lederna, somnade nån gång på môra kvisten :(
En massa värk tabletter å jag lyckades somna å blev väckt av några änglar som jag skulle åka med på handling men jag slapp, dom handlade åt mej <3
Idag så kommer väl "lilla" Piga oxå, kanske får jag ta hundarna en å en på prommisarna, eller så biter jag ihop å tar bägge två, Telma e ju snäll å drar inte men Piga kan få igång henne på ett rabiak utbrott å då står jag där som en väder kvarn mitt i väggen :)

Solig härlig dag i Värmland :D

Ha det gôtt vänner <3





Kommentarer
Postat av: Rubenidunn

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-05-10 @ 08:53:29
URL: http://rubenidunn.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0