2 1/2 månad kvar :/

 
Ett tag sen Ozzy drog omkull mej och jag hoppas han fortsätter att vara en dugtig Slyngel <3
 
 
 
Skulle verkligen behöva städa å röja i lyan, äckligt värre än värst e det just nu, bläääääääääää :(
Idag så åkte min säng +  g:a soffan jag hade som säng gavlar till tippen, grônner på att börja städa det rummet så kan jag ställa in det som blir packat där.
Hatar att packa, flytta och packa ôpp :(
 
 
Har varit på labb idag och där har de en person våg och enligt den så har jag minskat med 6 kilo på någon månad, tänk om detta kanske kunde fortsätta minska så skulle jag orka med mera saker.
 
 
Sen jag fick veta om flytten så har jag bara legat i fosterställning hela dygnen förutom prommisarna med jycken.
 
 
 
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0