Inte många dagar kvar i munkfôrs...

 
 
Nästa söndag så sitter jag i nya lyan i Hallsberg med prylar o kartonger överallt.
Känns lite knasigt men jag längtar att få starta upp helt på "NYTT"
I Munkfôrs så har jag bara "VARIT" varje dag, inte hatt ôrk till nôe, allt bara rasrar runt mej :(
 
 
 
 
Kan man nog säga om mej de sista 8 åren :/
 
 
 
 
Hoppas det jag vill göra med mitt liv börjar när jag kommit till rätta, längtar så jävla môe etter att få börja sy igen och så har de en super stor loppis i Hallsberg som kommer att få många besök av mej, de har öppet två dagar i veckan o det e väl tur för jag e ju ingen miljonär precis :P
Tänker mest på 40-50-60-70- tals kläder för att sälja vidare i fb grupper ;D
 
 
 
Ha det gôtt mina vänner <3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0